2013. január 9., szerda

10.rész

Sziasztok!:) Itt van az egyik megígért rész.:*
*Holly*
Miután megtudtam,hogy Hope apja itt van Londonban,pakolni kezdtem. Nem maradhatunk itt. Kitudja,hogy mire képes ez az ember!
Miközben a bőrőndökbe dobáltam a dolgokat,kezembe akadt egy fénykép. Azon a képen volt először együtt Hope és Louis. Nagyon drukkolok nekik,mert talán Ő az egyetlen olyan fiú,aki megtenne bármit Hope-ért. Persze ott van Harry,Zayn,Niall és Liam is,de Louis áll legközelebb hozzá,és Én tudom,hogy tetszik neki,de még magának sem meri bevallani..
***
Mikor valaki csöngetett akkorát ugrottam,hogy elterültem a földön. Arra gondoltam,hogy talán Hope apja talált meg,ezért meg sem mozdultam.
-Holly! Itthon vagy? Louis vagyok!-kiabált be.
Ekkor felpattantam és odaviharoztam az ajtóhoz. Mikor kinyitottam,öt fiú állt velem szembe.
-Jajj bocsi,csak azthittem,hogy az elmebeteg állat az.-mondtam.
-Nem. Mi amúgyis jó hírt hoztunk.-lépett elő Hazza.-Amúgy szia. Harry vagyok.-integetett.

-Sziasztok! Én pedig Holly.-mosolyogtam rájuk.
-Tudjuk.-válaszoltak kórusban.
-És milyen hírt hoztatok?!-jöttek be.
-Háát. Jé,látom már be is pakoltatok.-mutatott a bőrőndökre Liam.
-Igen,de miért?-kérdeztem.
-Mert hozzánk költöztök!-ugrott a nyakamba Louis.
-Tessék?-néztem "értelmes" fejjel.
-Szótagoljam?! O-da köl-töz-tök hoz-zánk!-mutogatott megint Louis.
-Úristen! De ezt nem fogadhatjuk el,mert..-kezdtem,de Zayn beleszólt.
-Nem lesztek teher.-nyugtatott meg.
-Akkor már csak egyet mondhatok! OMG! A One Directionnal fogok lakni.-kiabáltam táncolva.
A fiúk röhögve néztek utánam,miközben Én már kitáncoltam a teraszra. Aztán felkapták a csomagokat és kivitték a kocsiba.
-Állj! Hol van Hope?-álltam meg előttük.
-Otthagytuk nálunk.-válaszolt Niall.-Lehet,hogy megette a hűtőt?-tűnődött el.
-Najó,inkább felhívom.-jelentettem ki.
-Oké,de ne mond el neki,hogy hozzánk költöztök,mert meglepi lesz.-mondta Louis,mire bólintottam.
***
-Szia Hope! Hol vagy?-szóltam bele.
-Szia. Elmentem táncolni. Képzeld van egy nagyon jó táncsuli itt.-diktálta be a címet.
-Oké,de Louis elmegy Érted,mert van egy meglepetésünk.-mondtam.
-Rendben.-tette le,én pedig visszasétáltam a fiúkhoz.
-Louis! Mehetsz Hope-ért! Erre a címre!-nyújtottam felé egy cetlit.
-Ok.-válaszolt és elhajtott.
-Még szerencse,hogy két kocsival jöttünk.-mondta Zayn.
-Ahj,induljunk már.-sóhajtottam és beültem.
*Louis*
Mikor megláttam,hogy egy balettáncos épület előtt parkoltam le,azthittem,hogy tévedés az egész. De mégis bementem.
***
Egy nagy terembe léptem,ahol sok-sok lány táncolt. Leültem egy padra és nézelődtem. Ekkor vettem észre Őt.
Csodálatosan táncolt. Már vagy 10 perce csak Hope-t néztem,amikor két lány odajött hozzám.
-Szia. Te..?-kérdezte az egyik.
-Igen.-sóhajtottam,de mosolyogtam.
-Akkor csinálhatnánk egy képet?
-Persze.-álltam fel.
Miután megcsináltuk a képet,kérdőn néztek Rám.
-Miért vagy itt?
-Az egyik barátomért jöttem.-mutattam Hope felé,aki épp akkor indult felénk.
-Szia Louis! Sziasztok.-mosolygott rájuk. Ekkor hirtelen felindulásból megöleltem,mire a lányoknak leesett az álla és elmentek.
-Na látod így kell elüldözni a rajongókat.-kacsintottam rá.
-Hahaha.-nézett gonoszan.
-Amúgy Te mióta táncolsz ilyen szépen?-kérdeztem.
-10 éve balettozok.-mosolygott.-És Te mióta bámultál?
-Egy ideje.-nevettem fel.-Na de menjünk már.
-Oké,csak átöltözök.-ment az öltözők felé.
*Holly*
Amikor odaértünk a fiúk házához,majdnem kiestem a kocsiból.
-Ez komolyan a Ti házatok?!-kérdeztem csodálkozva.
-Most már a Tiétek is.-kacsintott Harry.
-Nagyon köszönjük.-öleltem meg.
-Ez a minimum.
Miután nagy nehezen kiszedték a csomagokat,beléptünk a házba. Gyönyörű volt.
-Körbevezetlek!-dobta le a csomagokat Zayn és odaugrált hozzám.
-Te ennyire bolond vagy?-kérdeztem.
-Csak picit.-vigyorodott el.
***
-Ez a nappali.!
-Konyha.! Bár ezt nem nagyon használjuk..
-Fürdő.! De ez kék fénybe a legjobb.-kapcsolt fel egy lámpát.

-És most a szobák! Elsőként Harryé.!

-Niallé.! Nagyon rendetlen..
-Louisé.! Szerintem az övé a legjobb.!
Liamé.!

-És végül az enyém.! Nem valami nagy szám,de szeretem.
-A tiéteket még nem mutathatom meg,mert meglepetés! Majd csak akkor,ha Louisék megjöttek.-mosolygott Rám,mire Én magamhoz szorítottam.
-Mindent köszönök.
*Hope*
-Mi lesz a meglepi?-kérdeztem Tőle a kocsiban.
-Figyelj a meglepetés az meglepetés,tehát nem mondom el.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Leharapom.-nevettem fel.
Ekkor hirtelen leállt a motor.
-Louis mitörtént?
-Nemtudom.-szállt ki.
Már vagy 10 perce kint matatott,mikor kiszálltam énis.
-Mi a baj?-mentem oda hozzá.
-Azthiszem,hogy ma itt éjszakázunk.-sóhajtott.
-Mi? De miért?-akadtam ki.
-Teljes KO. Autómentőt pedig csak holnap tudok szerezni.-mondta.
-Ajjmár.
-Ne nyafogjál már Te is! Van elég bajom.-emelte fel a hangját,mire Én megfordultam és elfutottam.
A közelben egy rét volt. Leültem a fűbe és csak bámultam magam elé. Ez is egy "jó" nap....

Manók,csak kicsit később tudom hozni a másik részt,mert anyám elzavart a géptől...:/ De mindenképpen lesz ma.:* <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése