2013. január 12., szombat

13.rész

Sziasztok manók.:*
Na mi van ma?! Hát Maliknaap.♥ A mi Zaynünk ma lett 20 éves..:")
Ennek örömére meghoztam a 13.részt.♥
*Hope*
Lassan odaballagtam az ajtóhoz és felvettem a borítékot. Visszamentem az ágyamhoz és könnyes szemmel kibontottam. Először egy levelet találtam benne:
"Hopenak....
Most bizonyára azt gondolod,hogy nagyon hülye vagyok és megbántottalak. Pedig ez nem igaz. Én sosem hazudnék Rólad! Főleg nem a nyilvánosságnak. Ezt valaki kitalálta azért,hogy el tudják adni az újságokat. Úgy érzem,hogy itt az ideje annak,hogy elmondjam mit érzek irántad.
Az első találkozásunk nem sikerült túl fényesre. Emlékszel? Ott ültünk ketten mint a hajléktalanok. De engem nem zavart,mert már akkor éreztem,hogy Te más vagy.
A második találkozásunk szintén szörnyű volt. Tudod amikor megtaláltalak ott a wc-ben nagyon megijedtem. Aztán a kórházban sokat néztelek. A gyönyörű barna szemeidet és a hullámos hajadat. nem tudtam betelni velük. Ott éreztem először,hogy többet érzek irántad.
Aztán egyre többet találkoztunk és így kezdtek felerősödni az érzéseim. Eleanorral szakítottam.
Emlékszel arra,amikor nagyon összevesztünk? Én teljesen magam alatt voltam,mert hiányoztál. Ugye milyen furcsa? Akkor kimondom. Szerelmes vagyok beléd Hope!
Tegnap végre összeszedtem a bátorságom és elmondtam Neked,de Te visszautasítottál. Megmondom őszintén,hogy nagyon fájt. De annak viszont nagyon örültem,hogy adsz egy esélyt. Aztán ma...
Sokat gondolkodtam és arra jutottam,hogy most egy ideig hagylak. Tehát elköltözök innen még ma.
Utóirat: Szeretlek.
Louis.xx

Mikor a levél végére értem már folytak a könnyeim. Nem..most nem a szomorúságtól. De várjunk csak! Miért megy el?! Ezt nem hagyhatom.!
Hirtelen félredobtam a borítékot,de valami kiesett belőle. Remegő kézzel utána nyúltam és felemeltem. Egy Hope-s nyaklánc volt.

 Egyszerűen csodálatos. De volt még mellette egy kis cetli is amin ez állt:
"Hope! Te vagy az Én reményem..."
Ekkor felugrottam,feltéptem az ajtót és kirohantam a folyosóra. Bizonyára már mindenki aludt,mert csend volt. Hirtelen megláttam Louist,ahogyan egy bőröndöt cipelt. Tehát mégis elmenne? Nem!
-Louis Tomlinson!-kiabáltam utána,mire hátranézett.
*Louis*
Hope-nak egy levelet és egy nyakláncot adtam búcsúzóul.Elutazom Párizsba 2 hétre. Így talán el tudom Őt felejteni.
***
Pontban éjfélkor becsúsztattam a levelet az ajtaja alatt és elindultam pakolni. Mikor készen lettem,már csak az a feladat várt Rám,hogy lecipekedjek. Már az 5. bőröndnél jártam,de ekkor valaki a nevemet kiáltotta.
-Louis Tomlinson!-kiabálta,mire Én megfordultam.
Ő állt ott a levéllel a kezében. Hirtelen elkezdett felém futni. Mielőtt odaért volna ledobtam a táskát,és szabaddá tettem a kezem. Ebben a pillanatban a karjaimba ugrott és megcsókolt.
Én felkaptam és a falnak döntöttem. 2 perc múlva,levegőhiány miatt váltunk el. A homlokomat a homlokához döntöttem és belenéztem a gyönyörű szemeibe.
-Elolvastad?-kérdeztem suttogva.
-El. Tényleg így gondolod?
-Pontosan ugyanígy. De sajnos épp most készültem elmenni.-húztam az agyát.
-Nem mész Te sehova.-ölelt még szorosabban.
-Nélküled sohasem mennék el. És mond csak Hope! Most sem lennél a barátnőm?-kérdeztem félve.
-Hát nemistudom...-gondolkozott,mire Én elég rémisztő fejet vághattam,mert elnevette magát.-Hát persze Te bolond!
-Komolyan?-csillant fel a szemem.-Igeeen!-kiáltottam fel.
Ezután a vállamra vettem és a szobájába vettem az irányt.

*Hope*
-Héé! Tegyél le!-ütöttem a vállát,de nem engedelmeskedett.-Kinyírom Kevint!-mondtam,és ekkor azonnal letett.
-A jól bevált szöveg.-kacsintottam  rá,és leültem az ágyamra.
-Te kis pimasz.-pöckölte meg az orromat.
-Te vagy az!-durcáztam be.
-Jólvan na.-döntött el az ágyon és a kezein megtámaszkodva felémhajolt.-Mondhatok valamit?
-Nem Louis! Nem mondhatsz.-nevettem fel.
-Oké. De előbb felteszem a nyakláncodat.-kérte el.-Gyönyörű vagy.
-Köszönöm.-pirultam el.-Na mit akartál mondani?-kérdeztem.
-Szeretlek Hope!-mondta ki,mire kicsit meglepődtem,de egyben nagyon boldog lettem.
-Énis Louis.-bújtam hozzá,de pár pillanat múlva eljött hozzám az álommanó.
Ha tetszett,komizzatok,szavazzatok!.♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó. Kövi részt. IMÁDOOOOOM, ha lehetne, egész nap csak ezt olvasnám. Nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Köviit . Kérlek ma legyen 2 rész . Annyira jó , minden percbe feljövök egy nap megnézni , hogy van-e új rész . Ma van Zayn szülinapja , ezért legyen már 2 rész . Nagyon ügyes vagy . Ez a kedvenc blogom *-*

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen fantörpikus*--*<33 köviit de gyorsan!:D

    VálaszTörlés
  4. huhhh....őstehetség vagy!!:) gyorsaan a következőtt!<3

    VálaszTörlés