2013. január 16., szerda

15.rész

Bocsánat,hogy tegnap nem hoztam,de hisz tudjátok,hogy keddenként nincs időm írni....:S♥
Ezen a héten amúgy sem vagyok jó hangulatban....
Na mindegy,itt a rész:♥
*Hope*
-Te komolyan elviszel arra az interjúra?-csodálkoztam.
-Miért ne?
-Hát...mert nem akarom,hogy olyanokat mondjanak Rám,hogy "fúj,de ronda meg ilyenek". Tudom,hogy nem vagyok egy szépség,de nincs nagy önbizalmam,és így még jobban elvennék.-motyogtam.
-Figyelj ide!-emelte fel a fejem-Nem engedem,hogy bántsanak! Azok a rajongók,akik rosszat mondanak Rád,azok nem igaziak. Rendben?
-Oké.-mosolyodtam el.
***
-Ébresztő lusta népség!-törte be(?) az ajtót Liam.
-Héé,hány óra?-nyitottam ki a szemem,és csak ekkor vettem észre,hogy Louison fekszem.
-Délután 2..és 1 óra múlva interjú!-fogta a fejét.
-Jólvan na.-kászálódtam ki az ágyból,de sikeresen megbotlottam és elestem.
-Najó,asszem kimentem.-röhögött Liam és elment.
-Jólvagy?-kelt fel Louis is,mire Én csak röhögtem.
-Voltam már jobban is.-pattantam fel,majd előszedtem a ruháimat a szekrényből és bevonultam a fürdőbe. Vagyis csak akartam. Mikor odaléptem Louishoz és megcsókoltam majd elindultam,Ő visszarántott.
-Elfogunk késni.-nyafogtam.
-Egyáltalán nem érdekel.-mormogta a nyakamba,amitől majdnem meghaltam. Az egész testem beleborzongott.-Látom ez tetszik.-tért át a hasamra,de ekkor fordítottam a helyzetünkön. Ha Ő így,akkor Én is. A mellkasa minden szegletét apró puszikkal leheltem be. Az egyre sűrűbb levegővételéből következtettem arra,hogy nagyon bejön neki.
-Megölsz..-kezdett el vetkőztetni,de Én ekkor leszálltam róla és bementem oda,ahova eredetileg készültem.-Most miért?-kérdezte szomorúan.
-Tudod Tomlinson,Én nem sietek el semmit..-kiabáltam ki neki.
-Rendben megértettem.-kelt fel és elkezdett öltözni.-Én várok Rád.
***
Mehetünk?-nyújtotta a kezét,amit elfogadtam,és így léptünk ki az ajtón.
Kint kb.10 fotós és riporter várt. Jöttek a szokásos kérdések..
-Louis! Ki Ő? A barátnőd? Mióta vagytok együtt? Szereted?
Erre Ő csak egy mondattal válaszolt:-Most megyünk egy interjúra,ott válaszolok mindenre.
Ekkor beszálltunk a kocsiba és elhajtottunk.
*Harry*
Tegnap nagyon magam alatt voltam. Kiderült,hogy Louis és Hope együtt vannak.
Én tényleg beleszerettem ebbe a lányba. Ő más. Különleges és egyedi. Sajnálom,hogy nem jött össze,de egyben nagyon drukkolok nekik,mert összeillenek 100%-osan.
***
Ma egy interjúra megyünk,ahová Louis magával hozza Őt is. Már a házunk előtt letámadták őket,de ott még megúsztuk. Remélem,hogy senki sem fogja bántani Hope-t.
-Úú,nagyon izgulok!-ugrált az autóban a lány.
-Nyugi már,olyan vagy mint egy energiabomba.-néztem rá.
-Jólvan már. Ti is izgultatok az első interjú előtt nem?-kérdezte.
-Háát,Én nem emlékszem. Skacok?-néztem körbe.
-Asszem Louis nyivákolt,Harry a haját piszkálta,Niall evett,Zayn magát nézegette,Én pedig próbáltam rendet teremteni.-szólalt meg Liam,aki vezetett.
-Akkor ti nem izgultatok..-konyult lefelé Hope szája.
-Azért egy picit igen.-kacsintottam rá,mire felcsillant a szeme.
*Louis*
Mikor kiszálltunk az autóból,Hope eltátotta a száját.
-Úristen! Ennyi embert egy helyen még nem láttam.-pislogott nagyokat,mire elnevettük magunkat.
-Ez még csak a fele annak,ami a koncertek előtt szokott lenni.-mondta Zayn.
-De durvaaa-nyújtotta el a végét.
-Figyelj Hope! Menj be Paullal az épületbe! Mi még egy kicsit fotózkodunk meg autogramokat osztunk jó?-fordultam hozzá.
-Oké.-fordult meg és elment.
*Hope*
Miközben a sok sikítozó lány mellett haladtam el,azon gondolkodtam,hogy milyen szerencsés vagyok. Louis Tomlinson engem szeret!
Mégegyszer visszafordultam és csodálattal néztem ahogy boldogan fotózkodnak a rajongókkal.
Mosolyogva léptem be az épületbe. Követtem a biztonsági őröket,akik egy sminkszobába vezettek.
-Szia Én Emily vagyok! A fiúk sminkese. Úgy látom,hogy rajtad már nem kell semmit kreálnom,mert gyönyörű a bőröd.-mondta.
-Hope Morgan! Köszönöm szépen!
-Bocsánat,hogy megkérdezem,de Te vagy Loui új barátnője?
-Semmibaj és igen.-mosolyogtam,mert olyan jó volt kimondani.
-Sok sikert!De szerintem neki nem fogsz örülni.-mutatott a hátam mögé,mire megperdültem a tengelyem körül és megláttam Eleanort egy teljes Chanel kollekcióban.
Méghozzá pont felénk tartott.
-Á,szia..-kezdte.
-Hope.-mondtam unottan.
-Igen Hope! Szóval Én Eleanor vagyok,de azthiszem már találkoztunk. Tudod nagyon csinos vagy!-dícsért meg-Sok szerencsét az interjúhoz!
-Köszönöm.-motyogtam,de már el is tűnt. Gondoltam,hogy ebből még balhé lesz.
Ekkor lépett be Louis.
-Minden rendben? Kivel beszéltél?-jött oda.
-Csak Emilyvel.-mosolyogtam.
-Akkor jó. Figyelj,mindjárt kezdődik az interjú. Csak akkor gyere fel amikor jövök érted oké? Meglepetésnek szánlak.-kacsintott egyet,majd eltűnt.
Én pedig egy nagy vigyorral az arcomon ültem le a kistévé elé.
*Louis*
-Akkor üdvözöljük a One Directiont!-konferált fel Lily a műsorvezető.
Mi befutottunk a színpadra,amit egy óriási sikítás követett. Miután kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén,jöttek a kérdések.
-Nos,milyen az,hogy lányok milliói szerelmesek belétek?
-Hát,elég felemelő érzés. Boldogsággal tölt el mindannyiunkat az,hogy ennyien szeretnek és segítenek nekünk. Megveszik a CD-inket,kiragasztják a posztereinket a szobáikba. Egyszóval csodálatos. Mi nekik köszönhetjük,hogy most itt vagyunk!! Szeretünk benneteket!-mondta Liam.
-Az összes rajongóba szerelmes vagyok!-kiabáltam be,mire újabb sikítás következett.
-Akkor most a magánélet! Harry úgy tudjuk,hogy Te most Taylor Swifttel melegedtél össze. Igaz ez?
-Öhhm,igen igaz.-felelte Harry egy álmosoly kíséretében. Mi mindannyian tudtuk,hogy csak a szerkesztőség miatt vannak együtt.
-Rendben. Akkor most jöjjön az a kérdés,ami lányok millióit foglalkoztatja.! Louis! Igaz,hogy szakítottatok Eleanorral és egy titokzatos lány van a képben?!-tette fel a kérdést,mire elmosolyodtam.
-Igen,El-lel szakítottunk. És van új barátnőm akit mindennél jobban szeretek. Egy pillanat.-álltam fel és lazán kisétáltam.
-Gyere!-fogtam meg Hope kezét és bevezettem a stúdióba.
Megálltunk a terem közepén,mire Én megszólaltam.
-A barátnőm! Hope Morgan!-mondtam,mire Ő integett egyet. Ekkor hatalmas üdvrivalgás tört ki. Hope elmosolyodott,Én pedig magamhoz húztam és megcsókoltam.
***
-Örülök,hogy bemutattad az új barátnődet! Megtudhatnánk,hogyan ismerkedtetek meg?-kérdezte Lily,miután Hope elhelyezkedett az ölemben.
Ám ami ez után következett az szörnyű volt...
Remélem tetszett manók!:$$ Komizzatok,szavazzatok!♥

7 megjegyzés:

  1. Nagyon gonosz dolog volt itt abbahagyni de nagyon nagyon jó *.*!! hozd gyorsan a következőt!! :D :)

    VálaszTörlés
  2. holnap kövi,de kérlek iratkozzatok fel!.<3 :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyoonjóó*--*<3 annyira kíváncsi vagyok:DD gyors köviit:*

    VálaszTörlés
  4. Jujj, de kíváncsi vagyok!!! Siess! :D

    VálaszTörlés