2013. január 18., péntek

17.rész

Sziiasztok manók..:33 Meghoztam a kövi részt,remélem,hogy tetszik. Holnap sajnos nem tudok írni,mert 2 fellépésem lesz..:]♥ sajnálom.
*Hope*
-Mikor indulunk Párizsba?-kérdeztem Louistól két csók között.
-Holnap,és amint odaértünk lesz egy meglepetésem.-kacsintott rám.-De most csókolj még!-utasított,mire az ajkaira tapasztottam a számat.
***
-Mennünk kéne,már így is bőrig áztunk.-vacogtam.
-Vedd fel a pulcsim,és fussunk.-mosolyodott el,és rám adta.
Majd megfogta a kezem és elrohant velem. Már hajnalodott,mikor hazaértünk.

Kopogtunk,de semmi.
-Még mindenki alszik? Nem hiszem el. Gyere törjünk be.-éledt fel a gyerek énem.
-Héhéhé,nyugi van pótkulcs.-fogott vissza Louis. Felemelte az egyik virágcserepet(!) és kivett alóla egy kulcsot. Lassan léptünk be a házba ami nagyon csendes volt.
-Figyelj szerintem fel kéne ébreszteni őket.-suttogtam gonosz vigyorral az arcomon.
-Ezért is szeretlek te bohóc.-puszilt bele a hajamba,majd besettenkedett Liam szobájába.
Kiterveltük,hogy Ő Liamet,Niallt és Hollyt ébreszti,míg Én Harryt és Zaynt.
Belopóztam először Harryhez,és lassan az ágya mellé sétáltam. Aranyosan aludt,de nem sokáig.

Hirtelen ráugrottam és elkezdtem ugrálni rajta.
-JÓREGGELT GÖNDÖRKE! KI AZ ÁGYBÓL,MERT JÖN A HAJVASALÓ.!-kiabáltam nevetve,mire úgy kipattant,hogy engem is lelökött.
-Aúú,ez a seggem volt.-nyöszörögtem egyet,mire odarohant.
-Jajj,nagyon sajnálom..de várjunk csak! Nem te ébresztettél fel?-nézett gonoszan.
-Jadeee.-nevettem fel és felpattantam.-Előjött a gonosz Hope.
-Igen? Örülök. Akkor minden rendben?-kérdezte.
-Ha Louisra gondolsz akkor igen.-mosolyogtam-Te voltál igaz?-néztem rá,mert éreztem,hogy az Ő keze is benne van a dologban.
-Csak egy kicsit segítettem megértetni vele a dolgokat.-gondolkozott el.-Úgy látszik sikerült.
-Köszönöm Hazza.-bújtam hozzá.-Amúgy felöltözhetnél.-mondtam vigyorogva,mire elpirult.
-Aki felébreszti Harryt,annak el kell viselnie.-kacsintott rám. Nem volt rossz amúgy...
-Oké,ne bámulj már ennyire,mert Lou féltékeny lesz.-röhögte el magát,mire kislisszoltam és átmentem Zaynhez.
Amikor beléptem,először nem láttam a sok takaró között. Megvontam a vállam és ugyanúgy ráugrottam mint Harryre.
-JÓREGGELT ZAAYN! KÉPZELD ELTŰNT AZ ÖSSZES TÜKÖR.!-üvöltöttem a fülébe,mire Ő is hasonlóan reagált,de most nem estem le,mert Zaynbe kapaszkodtam.
.Eltűntek a tükrök?! Az nem lehet. Neem!-nyafogott álmos fejjel.
-Nyugi nem. Csak felébresztettelek.-mondtam pimaszul.
-Héé. Ezt még visszakapod kislány.-felelte,mire Én megfordultam és az ajtó felé sétáltam. Éreztem a fenekemen a pillantását. Erre unottan megfordultam.
-Mit akarsz?
-Tudod mit? Most Én cserébe kérek tőled valamit. Oké?-nézett rám.
-Rendben.-sóhajtottam egyet.
-Azt kérem,hooogy...megfoghatom a feneked?-vetette be a rosszfiús mosolyát. Tudtam,hogy ezt fogja kérni.
-Előbb kérdezd meg Louist erről.-vágtam rá.
-LOUIS MEGFOGHATOM HOPE FENEKÉT?-kiabált ki.
-Mivan??-csörtetett be,de miután elmagyaráztuk neki,rábólintott.
-Biztos?-néztem rá.
-Ha ezt őt boldoggá teszi. De Én kimegyek.-intett,megcsókolt,majd kilépett.
Ekkor Zayn közelebb jött hozzám,majd a kezeit a fenekemre helyezte.
-Elég volt már.-szedtem le a kezeit,mert nem akarta elengedni.
-Meg kell hagyni jó segged van.-kacsintott és bement a fürdőbe.
-Hülye..-forgattam meg a szemeimet,majd kimentem.
-Louiis!
-Igen Szerelmem?-jött oda.
-Háát,öhm,rájöttem,hogy semmit nem aludtam és álmos vagyok.-nyögtem ki.
Ha tetszett,komizzatok,szavazzatok!♥

3 megjegyzés: