2013. január 20., vasárnap

18.rész

Hát sziasztok!..:* Meghoztam a 18.részt,ami egy kicsit nagyon romantikusabb lett,de nemgáz.:) ♥
Nagyon örülök,hogy ennyien szeretitek a blogomat,ezért jó hosszúra tervezem....*-*♥
*Louis*
-Na mi történt? Előbújt a szőke éned is?-nevettem fel Hope beszólásán.
-Jólvanna. Fáradt vagyok. És ha holnap indulunk,akkor meg főleg pihennem kéne.-mordult rám.
-Megértelek Kincsem.-bólogattam "megértően",majd átöleltem.-Alszunk együtt?
-Legyen neked gyereknap.-legyintett,majd bevonult a szobájába. Én nagyon megörültem és miután átvittem egy csomó dolgot Hope-hoz,elkiáltottam magam.
-Ma Hope-nál alszom emberek!
-Oké,de ugye tudod,hogy óvszert nálam találsz?-veregette meg a vállam Harry.
-Barom.-kiabált valahonnan Hope.
-Ki a barom?-nézett nagy szemekkel Hazza.
-Ne rám nézz.-tettem fel a kezem védekezőn.
-Harry mindenki tudja,hogy egy perverz disznó vagy.-jött ki Hope.
-Ezt kikérem magamnak! én nem vagyok perverz,csak szeretem a...-vágott vissza,de nem fejezte be.
-Igen,igen,tudjuk,tudjuk.-mondta a lány.
-Na ne veszekedjetek már! Nem kell óvszer Harry,Hope te meg gyere már.-sürgettem.
-Megyeek.-suhant be szobába,majd levágta magát az ágyra.
-Hol aludjak? Adjál valami takarót!-utasítottam és leültem a földre.
-Ember! Te hol élsz?  Gyere már ide!-paskolta meg maga mellett az ágyneműt.
-Oké,de akkor levetkőzöm.-vettem le a pólóm és a nadrágom.
-Rendben,de akkor Énis.-kacsintott rám,ezzel tudatva,hogy kínozni fog.
Pár perc múlva ott állt előttem fehérneműben,Én pedig egy boxerben.
-Na aludjunk.-feküdt le az ágyra,de nem takarózott be. Én már akkor majdnem meghaltam. Nyeltem egy nagyot és melléfeküdtem.
Egyszerűen nem tudtam aludni. Alig bírtam ki,hogy ne érjek hozzá.
-Te sem tudsz aludni Louis?-nyitotta ki hirtelen a szemeit.
-Nem.
-Akkor talán csináljunk valami mást.-körözött az ujjaival a mellkasomon.
-Ha akarod.-hajoltam felé és végre megcsókolhattam. Ő lágyan visszacsókolt,majd egyre vadabbul.
Pár perc múlva már az ölemben ült. Összecsókolgatott mindenhol,majd hirtelen leszállt rólam.
-Látom nagyon örülsz nekem.-nézett a dudorodó boxeremre.
-Igen,de ha így kínzol,akkor meghalok.-mondtam,de ekkor végigsimított az érzékeny testrészemen,mire én felnyögtem.
-Nem áll szándékomban megölni Tomlinson.-kacsintott egyet.-De még nem fekszem le veled.
-Megértettem,de ha majd igen,akkor vissza fogod kapni.-haraptam bele az ajkamba.
-Állok elébe.vigyorgott.-De még nem fejeztem be amit elkezdtem.-mászott vissza az ölembe.
-Nagyon szeretlek Louis.-suttogta a fülembe.
-Énistéged.-puszilgattam,majd egy hirtelen ötlettől vezérelve kiszívtam a nyakát.
-Hé,erről nem volt szó.-nyafogott.
-De arról sem,hogy kínzol.-vágtam vissza,amin elnevettük magunkat.
-Najó abbahagytam,de most tényleg aludjunk,mert holnap Páriiiizs.-visított fel,majd belefúrta a fejét a párnába.
-Jóéjt Louis.
-Nekedis Hope.-karoltam át.
*Hope*
Olyan jó érzés volt egy kicsit kínozni Louist. Nagyon szeretem,de még túl korai lenne,lefeküdni vele. Majd annak is eljön az ideje.
***
-Jóreggelt lusta népség!-kiabált valahonnan messziről Harry. Aztán hirtelen kinyitottam a szemem és rájöttem,hogy nincs is olyan messze. Sőt,itt áll az ágyam mellett.
-Ki az ágyból.-kiabált,majd lehúzta rólunk a takarót.-Ohóó,mi volt itt este?! Lehet,hogy mégis meg kellett volna fogadnotok a tanácsom?-gondolkozott el. Én amilyen gyorsan csak tudtam kipattantam és felöltöztem.
-Nem történt semmi Harry nyugi.-mondta Louis,aki utánam tápászkodott fel.
-Okéé. De siessetek,mert délben indul a repülő.-ment ki.
Ekko villámsebességel kezdtem el pakolni,de Louis megszakította azt.
-Jóreggelt Szerelmem.-ölelt át.
-Nekedis Lou. De most menj pakolni.-bontakoztam ki.
-Jólvanna.-durcázott be.
*1 óra múlva*
-Mindenki készen van?-kiabált Zayn a földszintről.
-Rohanok.-futottam le a lépcsőn,Louis előtt aki a csomagjaimat cipelte.-Úúú,imádom Párizst.-ugráltunk egy sort Hollyval,majd beültünk a kocsiba és a repülőtér felé vettük az irányt.
A fiúk csuklyában és szemüvegben szálltak ki,majd bementünk és leültünk.
-A párizsi gép 10 perc múlva indul. Kérjük,kezdjék meg a felszállást.-hallottuk meg a hangot,majd Louis megfogta a kezem és együtt sétáltunk Párizs felé.
Ha tetszett komizzatok,szavazzatok ja és iratkozzatok fel.!♥

2 megjegyzés: