2013. január 30., szerda

23.rész

Sziasztok mukiik!♥ Meghoztam a 23.részt.:) Mivel sokan jelezték,hogy nem tetszik nekik "perverzebb" rész,ezért több NEM lesz. ;) (kicsit szomorú vagyok)
Na,de mindegy. Nagyon-nagyon-nagyon örülök viszont,hogy ennyien komiztok és lájkoltok!♥ imádlaktiteket! Bejelölhettek facebookon: Bereniké Szabó <-----így vagyok fent.
*Hope*
Reggel,amikor kinyitottam a szemem,egy göndör fejet láttam magam előtt.
-Mit bámulsz? Nem láttál még kómás fejet?-rivalltam rá,majd felültem,de közben rájöttem,hogy teljesen meztelen vagyok,ezért visszazuhantam Louisra.
-Jajj bocsánat,hogy felébresztettelek,csak szólnék,hogy a ruháitok szanaszét vannak dobálva.-mutatott körbe.
-Mit kutatsz te itt?-pirultam el,majd kikaptam a kezéből a melltartómat.
-Semmit! Amúgy látom,hogy nem unatkoztatok éjjel.-kacsintott Rám.
-Harry neked mi közöd van hozzá?-kelt fel Lou is.-Amúgy meg mi a jó büdös galambot keresel a mi hotelszobánkba?
-Titeket.-mondta,majd kiviharzott.
-Szerinted normális?-fordultam felé.
-Sohasem volt az.-nevetett fel.-Milyen volt az este?-húzott magához.
-Tökéletes.-suttogtam.-De fel kéne kelni.!-álltam fel,majd Louis is.
Tekintete még jó párszor végigsiklott rajtam,majd újra beleharapott az alsó ajkába.
-Tomlinson! Nem bámulni! Öltözni!-adtam ki az utasítást,mire odajött és rámadta az ingjét.
-Gyönyörű vagy.-mondta.
-Te is.-röhögtem el magamat,majd felkaptam egy farmert és kilibbentem a szobaajtón.
****
-Na megjött a királylány.-kiabálta el magát Zayn.
Odafutottam hozzájuk át az egész szállodán(!).
-Jóreggelt! Amúgy miért is vagyok én királylány?-néztem furcsállóan.
-Mert....nekem az vagy és kész.!-felelte Zayn,olyan aranyos nézéssel.

-Jajj.de imádlak Malik!-mentem oda hozzá,mire a karjaiba zárt.
-És minket nem szeretsz?-hallottam a hátam mögül a fiúkés Holly hangját.
-Utállak titeket.-néztem farkasszemet velük,majd amikor már nem bírtam tovább,elröhögtem magam.
-Most meg min röhögsz?-nézett szomorúan Hazza.
-Ha láttátok volna a fejeteket,hidd el nekem,ti is röhögnétek.-válaszoltam együttérzőn.-Amúgy meg tudjátok,hogy egyszerűen imádlak titeket!
-Azért!-jöttek oda,majd egyszerre megöleltek.
-Csoportos öleléés? Ebből nem maradhatok ki!-hallottam Lou hangját nagyon messziről.
Amikor nagy nehezen kibontakoztam az ölelésükből,elkezdtem nyafogni.
-Elmegyünk a Nando's.ba?-kérdeztem.
-Miért akarsz odamenni? Van az Londonban is.
-Háát csak. Kérlek.-néztem bociszemekkel.
-Najó,Én ezeknek nemtudok ellenállni! Mehetünk.-mondta Lou.
-De,Én azt szeretném,hogy ha mindenki jönne.!
-Okéé.-álltak fel végre.
-Mindjárt jövök,csak felmegyek a telómért!-mondtam és felfutottam. Nagyon jó tervem volt.
Amint a kezembe került a mobilom,felmentem Twitterre, kiírtam,hogy megyünk a Nando's-ba,és néhány Directioner most találkozhat a fiúkkal. Azért csináltam,mert sajnálom azokat a lányokat vagy éppen fiúkat,akik sohasem találkozhatnak a kedvenceikkel. Most talán néhányan mégis megtehetik.
-Hát,Te mit csinálsz?-lépett mellém Holly.
Miután elmeséltem a sztorit,csak rám kacsintott és megölelt. Igen,Ő az egyetlen igaz barátnőm.
Boldogan mentünk le a hallba,majd együtt elindultunk kocsival.
-Mitől vagy ilyen vidám kicsim?-kérdezte Louis,mert egyfolytában vigyorogtam.
-Hamarosan meglátod.-kacsintottam.
****
Mikor kiszálltunk az autóból,néhány lány sírva jött oda autogrammot kérni a fiúktól. Majd hozzám fordultak és kb.100-szor megköszönték,hogy találkozhattak velünk. Kértek tőlem(!) is aláírást,majd egy kicsit beszélgettünk és elmentek.
-Szerelmem! Ebben a Te kezed van benne?-nézett rosszfiúsan Lou.
-Lehet,hogy igen,de lehet,hogy...igen.-mondtam,majd elnevettem magam.
Ezután beültünk enni,és nagyon sokat beszélgettünk,nevettünk.
-És Hope! Milyen volt az első éjszakád Louissal?-kérdezte Holly.
-Ezt Te honnan tudod?-kerekedett el a szemem.
-Vannak megbízható forrásaim.-nézett egyértelműen Niallre.
-Hahahaha.-pirultam el,amikor SMS-em érkezett.
"Tudom,hogy hol vagy és,hogy mit csinálsz! Megfogom keseríteni az életedet,mert elvetted a boldogságomat! Nagyon vigyázz!
Tudod Te,hogy ki vagyok.."-olvastam el döbbenten,majd lefehéredtem. Ő volt.

Remélem,hogy a vége elég izgalmas lett.! :333 Komizzatok szavazzatok! Tudjátok,5 komi és 10 lájk!♥

8 megjegyzés: